فروشنده واردکننده کربنات پتاسیم (Potassium Carbonate) چینی

پتاسیم کربنات، زیر کربنات پتاس، خاکستر مروارید، پتاس، نمک تارتار، نمک از برنجاسف کوهی.Potash, Pearlash کربنات پتاسیم (Potassium Carbonate)

فروشنده واردکننده کربنات پتاسیم (Potassium Carbonate) چینی

پتاسیم کربنات، زیر کربنات پتاس، خاکستر مروارید، پتاس، نمک تارتار، نمک از برنجاسف کوهی.Potash, Pearlash کربنات پتاسیم (Potassium Carbonate)

  • ۰
  • ۰

فروش محلول آمونیاک مایع با خلوص 20-25درصد - Ammonia

شرکت تیناکم محصول آمونیاک مایع را خلوص 20 تا  25 درصد عرضه می نماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بشکه های 200کیلو گرمی و یا تانکرهای 17 و 25 تنی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید محلول و گاز آمونیاک99درصد با تلفنهای شرکت  تماس حاصل فرمائید.

قیمت فروش کلسیم لاکتات - موارد استفاده در صنایع غذایی

پودر لاکتات کلسیم

لاکتات کلسیم با مخلوط کردن اسید لاکتیک با کربنات کلسیم یا هیدروکسید کلسیم تولید شده است. این حلالیت بالا و سرعت حل، فراهمی زیستی بالا، طعم خوب. این یک منبع خوب کلسیم به طور گسترده ای در محصولات غذایی و آشامیدنی، محصولات بهداشتی، دارویی و دیگران زمینه استفاده می شود.

فارسی

فروش لاکتات کلسیم غذایی - قیمت کلسیم لاکتات خوراکی - واردکننده لاکتات کلسیم

calcium lactate 5-hydrate, hydroxypropanoic acid-2, calcium salt pentahydrate

شرکت بازرگانی تیناکم محصول لاکتات کلسیم Calcium lactate را از کشور چین و آلمان وارد مینماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بسته های 25 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید لاکتات کلسیم Calcium lactate با تلفنهای شرکت  تماس حاصل فرمائید.

فارسی
Tags: 

فروش آلژینات سدیم - اسید آلژیناک - آلژینیک اسید- sodium alginate

فارسی

شرکت بازرگانی تیناکم محصول گلایسین Glycine را از کشور آلمان با برند BASF و چین وارد مینماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بسته های کارتن 25 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید گلایسین Glycine با تلفنهای ما تماس حاصل فرمائید.

معرفی نمک سدیم اسید آلژینیک sodium alginate

Tags: 

قیمت فروش گلایسین Glycine در بازار

 شرکت بازرگانی تیناکم محصول گلایسین Glycine را از کشور چین وهند وارد مینماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بسته های 25 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید گلایسین Glycine با تلفنهای شرکت  تماس حاصل فرمائید.

درباره گلایسین Glycine

فارسی
Tags: 

فروش گوارگام هندی - ویسکوزیته بالا

شرکت بازرگانی تیناکم گوارگام را از کشور چین وهند وارد مینماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بسته های 25 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید گوارگام با تلفنهای شرکت  تماس حاصل فرمائید.

فارسی

 

توضیحات محصول آمونیاک Ammonia

فارسی

فروش زانتان گام خوراکی- خرید صمغ گزانتان مش200

شرکت بازرگانی تیناکم محصول  زانتان گام Xanthan gum را از کشور چین و آلمان وارد مینماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بسته های 25 کیلو گرمی در مش های 80 و 200 با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید زانتان گامXanthan gumبا تلفنهای شرکت  تماس حاصل فرمائید.

فارسی

موارد مصرف آلژینات سدیم - قیمت فروش سدیم آلژینات

مصرف آلژینات سدیم در مواد غذایی و نوشیدنی رژیم غذایی و تغذیه ویتامین ها و مکمل

فارسی


 

  • ۹۵/۱۰/۲۶
  • محمد امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی